Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu
Strategie

Strategie

Strategie

In mod generic, scopul Asociatiei „Aripi Romanesti” este promovarea aripilor romanesti in tara si peste hotare. Pentru indeplinirea acestui scop, Adunarea Generala a Asociatiei a agreat o strategie pe care o descriem mai jos.

Directii strategice 
Directiile strategice enumerate mai jos reprezintă principalele linii strategice, pe care se va desfasura activitatea Asociatiei astfel incat proiectele propuse si efectuate se vor raporta la aceste directii principale.

  1. Promovarea aviatiei, cu precadere promovarea aviatiei si aeronauticii romanesti;
  2. Educarea si sensibilizarea opiniei publice, in special a tinerilor, cu privire la aviatie si activitatile adiacente;
  3. Informarea persoanelor interesate cu privire la informatii curente din domeniul aviatiei si aeronauticii;
  4. Pastrarea si promovarea istoriei aviatiei, indeosebi a aviatiei romanesti;

Strategia privind admiterea de membri in asociatie:
Vor fi acceptate ca membri in asociatie persoanele care cer sau carora le este propus acest statut, persoane ce au dorinta si posibilitatea de a participa efectiv la punerea in practica a proiectelor asociatiei si care isi vor identifica o parte a activitatii lor ca fiind depusa pentru indeplinirea obiectivelor asociatiei. Calitatea de membri de onoare va fi propusa unor personalitati in viata ce au avut de-a lungul timpului activitati conforme cu scopul si obiectivele asociatiei. Deasemeni, vor putea exista si sustinatori afiliati (voluntari sau angajati, adică remuneraţi sau nu).

( pentru detalii, va rugam sa consultati regulamentul privind admisia membrilor in cadrul Asociatiei, disponibil la adresa: http://www.aripiromanesti.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=4984 )

Strategia pe termen scurt (1-2 ani) se va limita la efectuarea unor proiecte de impact imediat cu efect benefic pentru mediul aviatic si pentru imaginea Asociatiei. O tactica esentiala pentru sustinerea acestei strategii este atragerea de colaboratori, voluntari si membri care sa realizeze aceste proiecte, cu alte cuvinte atragerea resurselor umane pentru proiecte.

Strategia pe termen mediu (2-5 ani) prevede efectuarea de proiecte cu dificultate crescuta si cu impact serios in societate. Pentru sustinerea acestei strategii, din punct de vedere al membrilor, dorim marirea numarului membrilor implicati in proiecte, astfel incat sa avem atat reprezentare nationala cat si in mai multe straturi (verticale) sociale si economice.

Strategia pe termen lung (5-20 ani) se bazeaza pe intarirea pozitiei, capitalizarea si cresterea asociatiei pe proiectele deja realizate, astfel incat, prin continuarea activitatilor de educatie si promovare, sa atingem obiectivele strategice. In ceea ce priveste structura asociatiei, se doreste mentinerea politiciii conform strategiei: membri fac proiecte sau se dedica obiectivelor Asociatiei.

Sharing is caring